lørdag 15. august 2009

Trivialiteter

De siste dagene har vært ganske trivelige og inneholdt en god del trivialiteter. For å oppsummere har jeg tidenes sommerjobb, vært i Sulis, og kvelden ble brukt sammen med Helene, Mali og Laize.
Hege kom på besøk på mandag og finn (ifølge Heg) tre feil.

Vi måtte jo selvfølgelig teste ut sportsfunksjonen på kameraet mitt og trampolina falt som et naturlig valg.

Onsdag dro mamma på bærtur til Sulis og satte meg av hos Hege for besøk. Jeg fikk musikk, brownies og jeg prøvde (Jess, Beate er på bølgen og smaker på ting som hun egentlig vet hun ikke liker) en blåbærkake. Flaks for meg at jeg er superglad i blåbær. På grunn av Hege's daglige luftetur gikk vi tur til besøksgruva. Selvfølgelig ble det leking med sportsfunksjon og hopping. Hurra.

5 kommentarer:

  1. Spesielt fint det der siste bildet der ;) Æ vil og håpp på trampoline ;D

    SvarSlett
  2. DU FÅR KOM HEIM DAAAA! Neida. Men joda.

    SvarSlett
  3. Ja æ kommer i høst, men da e jo ikke DÅKK der... ;P Nu har æ vært på Chocco Bocco og drokke verdens styggaste kaffe (sku prøv en ny type - ikke lurt) ;P

    SvarSlett
  4. Hehe, korsn type har du prøvd? Men æ kommer jo kaaaaanskje te Trondheim ves æ har fri ei helg. Det høres jo bra ut, right?

    SvarSlett
  5. Hehe, ja du gjør jo kaaaaaaaaanskje det ;) Macchiato elns - skikkelig liten kopp med den STERKASTE kaffen i VERDEN

    SvarSlett