torsdag 6. august 2009

Smerte.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å ha så vondt inni seg at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg. I går starta sommerleiren til Natur og Ungdom i Henningsvær, og jeg skulle ønske jeg var der. Det skal være folkefest mot oljeboring i Kabelvåg på fredag, jeg ønsker sånn at jeg kommer til å være der. Jeg har faktisk sett på flybilletter og tenkt at jeg kan vente på flyplassen i Bodø fra i morra kveld til flyet går 05:06, og deretter vente fra fredagskveld til 06:30 for da går båten til Bodø hjem. Men så begynner jeg å tenke litt rasjonelt, og da er det kanskje ikke den smarteste ideen å være alene i Svolvær natt til lørdag. Det er kanskje ikke så særlig mye rare folk i Svolvær, men jeg tror sjangsene er store for at jeg ville truffet på dem. Og nå har jeg faktisk sett innslaget om sommerleiren på TV2 nyhetskanalen ca. 40 000 ganger, og ja, hjertet mitt blør. BLØR! Forslag på hva jeg skal gjøre?

Men jeg har øyne og øre åpne, noen som vil være med og være spontane og vente på hurtigbåten sammen med meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar