lørdag 8. august 2009

Det e en del av prosessen!

I mangel på bedre ting å skrive blir det... LISTE!

Hurraur!
1. Jeg har fått meg et speilreflekskamera og befinner meg i himlen.
2. Mac'en min er ENDELIG i Norge, og jeg gleder meg sånn til å få den i armene mine!
3. Etter at jeg kom hjem for litt under to uker siden, har jeg nesten alltid hatt noe å gjøre, og nesten alltid noen å være sammen med.
4. I mangel av store ting å gjøre fant vi ut å ha et "lan". Det var ikke et ordentlig lan med nerder, men vi hadde pc'er/mac'er, musikk, brownies, og gode mennesker. Alt laget for å ha en vellykket kveld med andre ord.
5. Min fostersøster, Hege fra Sewlis, og jeg har vært særdeles mye sammen lately. Og det er bra. Vi har spist mengder usunne mat, pratet om fjellturer som vi skulle tatt, flirt av alt og alle, sett på Miami Ink, LA Ink, og ikke minst fjortisfilmene High School Musical og Lizzie Mcguire filmen. Hurra.
6. I følge min telling er det rundt 21 dager igjen til Rønningen Folkehøgskole starter, og livet som ETTÅRING i KFUK-KFUM begynner.
7. Kaizers Orchestra er forresten helt heeeeeerlig, noe som kanskje gjenspeiles i titlene på innleggene.
8. Jeg skal forresten utover til Bodø i morgen for å henge sammen med søta Marianne Vigdisdatter og vi skal på konsert på Sinus i morgen kveld med My little pony (ikke Pony the Pirate som jeg først trodde) og... det her ER så bra; PETTER CARLSEN!!! <3
9. Den siste uken har jeg faktisk vært flink, og blitt flinkere til å trene, og dermed ser man lys i enden av tunnellen for at kondisen skal være i go' form til 30. august.

Uffaur:
1. Når man har vært alene hjemme en stund snur døgnrytmen seg forferdelig fort, og bare det faktum at jeg faktisk er på tur å legge meg nå er tidlig.
2. Henri(Henriette) har ditcha Afrika for litt mer siviliserte folk og dro i går til bartebyen for å teste psyken sin. Dette gjør at vi andre er forlatt her...hjemme...!
3. Ja, og for å avslutte, det dårlige været skal visstnok ankomme Nord-Norge, og jadda. For en gangs skyld gleder jeg meg, for jeg skal faktisk(!!!) jobbe fremover, og da gjør det overhodet ingenting om det er dårlig vær!

"To Tokyo Ice og ein Bacardi Rum 
Du sku aldri kommet her og lagt di hånd på min Clementine"

2 kommentarer:

  1. JEG LIKER DEG.

    DU ER SNILL,

    OG KUL.

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig enig! Kan ikke dåkk kom en tur te Trondheim, Im very much all ALONE (og litt emo)

    SvarSlett