onsdag 26. august 2009

Let's make it last forever!

Til HMS/PMS.

Det har gått litt over 24 timer, og jeg har faktisk ikke fått noe kontakt med deg. Selvfølgelig, nå ligger mobilen oppe og jeg har ikke sjekket den siden i ti tiden, men jeg tror ikke jeg har hørt noe. Og jeg tror dette kan bli interessant. Jeg har i tre år gått på skole med deg, og... jeg tror aldri jeg har møtt en som har vært så, ... opp-ned-overalt-hyper-sporty-lat-emo. Kanskje mest det siste. Selvfølgelig, ingen grimase er lik og du har ved alle anledninger vist fram hvilke veier både øye, nese og munn kan gå, spesielt i kombinasjon med hverandre. Jeg håper du klarer å holde litt igjen på Gjøvik, og at du ikke går fullt ut med grimaser og slikt, slik at du ikke skremmer dem bort. Selvfølgelig kan du være heldig og trekke folk, men jeg tror det ville vært best å gjøre dem foran speilet når du kan. Med fare for å være litt personlig. Jeg tror at noen med vilje dytta oss mot hverandre når vi begynte å første, og jeg er veldig glad for det. Hadde det ikke vært for det ville vi sikkert vært bitre fiender today. Nei, det tror jeg igrunn ikke. Flaks var det i allefall at vi begge har sånn ca. lik humor og dermed havna i ei latterboble som har vart ganske konstant siden første. Etter tre år med samarbeid, latter og en hel del kreative og oppfinnsomme utsagn, grimaser og lyder havner vi to timer unna hverandre. Og jeg tror avstand gjør godt. Poenget med dette innlegget er å fortelle deg at...





Eg hugleikar deg. Og kjem til å sakna deg OFSELEG mykje! + ILU både 1, 2 og 3! (J;JM;og G/J?) Om du tar den, og forhåpentligvis Henriette også.)

PS: Call me når du finner det for godt. Eller skriv noko på tavla mi på face.

1 kommentar:

  1. Målløs.

    Ringer deg senere. Eller vent, jeg har ikke penger på kortet. Skriver på Facebook. Eller vent, bruker bare mac´en 2 minutter i gangen.

    Uhm,

    eg hugleikar deg as well.
    Nå ble jeg emo.
    Nå skal jeg gå og finne mennesker.

    Ja. Bare. Jeg er glad i deg, ditt froskelår.

    <3

    Gidder ikke logge inn.
    KLEM fra Hegur.

    SvarSlett