søndag 16. august 2009

Over seas

Jeg har nettopp kommet hjem, og når jeg da setter meg ned og slår på(neida, den sto faktisk på fordi broren min er vasker rundt) så slår jeg over til The Voice, og hva kommer? Joda, selvfølgelig er det Erik og Kriss med en eller annen sang. Er jeg alene om å virkelig ikke like dem? Jeg får hetta hver gang "Svigermors drøm" spilles og lukker både ører, øyne og skifter sang for å skåne både meg og resten fra et mareritt. Selvfølgelig skal jeg innrømme at jeg faktisk syns Dra tilbake er en veldig søt sang, men utover det blir jeg bare så... jeg vet ikke helt egentlig, men de irriterer, grundig.

Uansett, det jeg skulle si var at jeg for tiden ikke har en overflod av ting å poste, med mindre det skjer noe veldig kult da, men etter 30. august skal det virkelig bli nok å skrive om. Så, nå skal jeg lage meg noe mat, og se på Twilight(again)
.
Har forresten begynt å tenke på jobb, og å dra over dammen frister jo faktisk ganske godt.

2 kommentarer:

  1. Twilight er så bra <3
    Leser bok nr 2 nå :D

    SvarSlett
  2. SV: HEi igjen. Ja je burde vel egentlig lest Twilight - evighetens kyss, men jeg klarte ikke vente på den så jeg måtte begynne på bok nr 2 :p hehe

    SvarSlett