torsdag 20. august 2009

Minipris

Endelig er uka snart over, og jeg har kun ca 7 timer igjen på jobb. Altså, ingenting. Og det skal bli helt vannvittig digg. Noe annet som skal bli vann(!)vittig digg er Parkenfestivalen, og jeg er selvfølgelig godt utrusta til det noe våte været som er meldt.


De andre skoene derimot er til bruk ellers, og jeg har endelig klart å gå skrittet med å kjøpe vans. Hvorfor jeg ikke har kjøpt slike sko før er nesten et mysterium, men who cares.
Litt hulter til bulter, men det får være. Min kjære bror forelska seg på tur hjem fra Ecuador i fjor høst, og på mandag kom frøkna på besøk til Norge for første gang. Hun kan fransk, og snakker spansk flytende, men svært lite engelsk. Er litt vanskelig å forstå, men hallo, thank heaven for tegnspråk og at broren min faktisk kan språk. F.eks så fikk jeg disse tre gavene ovenfor, og hello there, problemet var at når jeg skulle si takk på spansk (som jeg velger å tro at alle vet er gracias) så tenkte jeg av en eller annen bisarro grunn russisk? Så sånn leikar me i huset.


Ja, og mac'en min kom jo i forrige uke, med den fantastisk fargerike bæremappen med. ILike.
Og jeg har forresten tenkt litt på navn, så jeg setter stor pris på om dere gidder å stemme over det jeg har valgt å ha som navn på mac og ipod.
Jeg kjenner faktisk at, oh shit, det er bare ti dager igjen til jeg starter et nytt liv. Og jeg må kanskje hive meg i pakkinga? Gha.

5 kommentarer:

  1. Eh, du, lol, kan du plz lage et alternativ på pollen som heter

    "none of thiez shit"

    ..fordi det var akkurat det jeg tenkte.

    SvarSlett
  2. Yeah. Noez. Cant do zat. Du får VÆLG!

    SvarSlett
  3. Kule sko og støvla! Og likte den veska:D Æ har stemt (og oppdatert) ;P Ka gjør duuu?

    SvarSlett
  4. Æ skal oppdater nu snart, me loafs of bildz!

    SvarSlett