fredag 28. august 2009

Extreme makeover.

Som noen kanskje har skjønt, så har jeg gått drastisk til verks og vært hos frisøren. Denne gang var det ikke plass for bare stuss, men årntli klipping og farging. Dvs. Jeg er mer brunere, og jeg har ikke noe ponytail lengre! Det er bare en STUSS der?!?! De nærmeste har sannsynligvis fått med seg at jeg har hatt lyst til å farge og klippe det litt mer enn vanlig, og jeg syns anledningen var ganske passende nå når jeg faktisk endelig skal flytte bort og på mange måter starte ett nytt liv. I tillegg så vet de fleste som kjenner meg at jeg alltid har hatt langt hår(sett bort i fra en ekstremt dårlig tur hos frisøren på 90-tallet)Derfor er dette nye håret helt utrolig. Når jeg så ned på gulvet hos frisøren ble jeg nesten litt lei meg. Hun skjærte sikkert av halvparten av håret på hodet. Det er sykt. Og jeg føler meg delvis naken i nakken. No wonder. Så, bildene er ikke all verden, men det vises.
FØR:
.

Det er liksom ikke det mest avslørende bilde i forhold til håret, men dere ser poenget? Langt og tykt hår er nå bytta ut med brunt, kort/langt og littepittegranne tynnere. (Haha, hvem prøver jeg å lure, det er like tykt enda...)
Etter:

For litt mer oppdaterende nyheter:
Jeg har lagt fram klær, og så langt er jeg kommet. Ingen klær eller ting i koffert, ingen klær eller ting i ryggsekk. Dette lover dårlig for morradagen. Og ja, det er lørdag i morgen, noe som vil si at jeg drar om...38 timer! :OOOOOOOO


3 kommentarer: