søndag 9. august 2009

Do you really love me, or am I just in your network?

Jeg tok meg en tur til Bodø i går siden Petter Carlsen var i byen å skulle spille. Vigdisdatter var vert for kvelden, og det resulterte i mang en artig opplevelse. Vigdisdatter er nemlig blåbærglad, noe som resulterte i blåbærrensking. Mamma ble stolt når jeg kom hjem i dag kan du tro, for jeg finnes ikke blåbærinteressert.

Vigdisdatter plukket rabarbra fra hagen som vi spiste med sukker på.


Mens vi også spiste jordbær, som også kom fra hagen.

Jeg var ikke særlig henrykt over at Vigdisdatter tok kameraet mitt og knipsa bilder, men gøy var det.

For å komme på konserten var planene egentlig å gå, men vi fikk litt dårlig tid, noe som resulterte i at jeg(JEG!!!) for første gang på cirkus fem år(!!!) sykla, og ikke bare hvor som helst, men i BODØ? Det var gøy. Vi lo. Etter hvert gikk det bra, og jeg tryna faktisk ikke. Hurra.

Konserten startet i allefall med Petter Carlsen, og det var fint. Veldig fint. Men jeg ble kanskje mer overrasket av My little pony, som jeg ikke har hørt så mye på før. Fem sjarmerende medlemmer av bandet, sinnsykt mange instrumenter og fine vokaler gjorde den første opplevelsen med dem fantastisk. Og jeg kjøpte selvfølgelig plata. DIGG!


2 kommentarer:

  1. Du alså, det der kamerae ditt ser ut te å ta gode bilda :D Du har ikke et te overs? ;P

    SvarSlett