søndag 9. august 2009

Hugleik.

På grunn av at jeg snart reiser, og fordi jeg ikke tror jeg har gjort dette før så skal dere få litt informasjon om rommet jeg bor på, og det venter selvfølgelig en romoppdatering når jeg flytter til Rønningen.

I stedet for å bruke gardinstanga til...gardiner, bruker jeg den til å henge opp skjerf. Jeg har en god del, og det stenger forresten lyset ute ganske så perfekt!


På skapet henger viktige ting. Lapper, beskjeder, ukeplaner, ja, ting som har hatt noe av betydning. Eller bare ting som jeg liker.

På høyresiden av skapet henger denne plakaten. Trenger vel ikke nærmere forklaring.

Og overfor senga er selvfølgelig alle endene mine. Det skal sies at jeg nylig har fått organisert endene og fått montert hylle nr. 2 etter at kapasiteten på nederste hylle ble ganske så sprengt. Badeendene er nå fornøyde og det fordeler seg per i dag 87 ender på to hyller. Men jeg tror faktisk jeg har 90, for det er 3 stykker som ikke har klatret opp enda. Og ja, dette blir bra, om du ser noen, hvilke av de fantastiske badeendene mine skal jeg ta med meg til Rønningen?

Uansett, jeg begynner å jobbe i morgen tidlig, og jeg trodde faktisk at jeg var ganske avslappet helt til nå, jeg er NERVOUS! Herlig.

1 kommentar:

  1. Lykke til på jobb (selv om du nok er ferdig nå)! Gikk det bra? ;D

    SvarSlett