onsdag 12. august 2009

Rogaland teater altså...

Livet går sin vante gang, men i dag, ja nemlig IDAG, tok jeg faktisk turen til Sulitjelma der den gale venninna mi holder hus, i allefall av og til. Og jeg fikk da endelig sett den fødte Sulisindianeren in action! Vi spiste jo selvfølgelig brownies(gaaad, må slutte nå) men heldigvis gikk vi tur etterpå, så skaden ble kanskje ikke såå fatal. Sånn her ser jeg forresten ut sånn ca. akkurat nåh.
Og til litt informasjon:
- det er nå bare 18 dager igjen til folkehøgskolen og ettåringslivet mitt begynner. Om en time og ti minutter er det bare 17!
- mamma har plukket masse blåbær i dag, pappa har plukket jordbær. Vi liker bær.
- Hege kan nesten ikke så mye for alle grimasene hun lager.
- og selvfølgelig, dagens aller beste nyhet; KAIZERS ORCHESTRA, ja, bandet med stor B skal lage teater av intet mindre enn Kaizers Univers i 2011 på Rogaland teater. jeg tror det kommer til å bli magisk, og ved hjelp av å krysse fingre og tær så ender nok noen av vennene mine til å havne på scena! Eg gler meg nesten ihel!
- Nuh er det faktisk leggetid, og til tross for at jeg sa at jeg ikke skulle gå på mac'en når jeg kom hjem, gjorde jeg det. Hurra for selvkontroll.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar