tirsdag 11. august 2009

Emiiiiiiiiiiiil!?!?!?!?!

For å ha det sagt, jeg elsker mac'en min, men jeg hater at det skal være så mye om og men. Spesielt fordi jeg skal overføre musikk og bilder via ekstern harddisk. Så, mitt spørsmål i dag er om noen kan forklare(HENRIETTE) hva jeg skal gjøre når jeg skal få over bilder/musikk fra ekstern harddisk til mac? Please...

Ellers... så vurderer jeg navn, og jeg syns Alfred virket veldig nusselig. Men jeg mottar tips med takk, og hvis det evt. blir mange nok vurderer jeg kanskje å lage poll. Hah, det har jeg faktisk hatt lyst til å gjøre lenge. Jobbinga går fortsatt strålende og jeg vet virkelig ikke om jeg kunne bedt om en bedre jobb. Uansett. Nå skal jeg hive i meg en brødskive eller to, dusje, ringe Heg, og prøve å legge meg til et passende tidspunkt. Jeg håper det går i dag.

2 kommentarer:

  1. Trur du bare kopier det over, ska vel funger som ei usb-penn? :)

    SvarSlett