mandag 10. august 2009

Mann over hus

Siden jeg ikke får lasta opp de herrliche bildene som jeg har tatt i dag, så får det være slik.
Første dag på jobb, og det gikk som et eventyr. Og akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg fikk jobben, uansett hvor kort den er.

Enniwho. Hege, Hege, Hege. Skulle egentlig kommet til meg etter jobb i dag, slik at vi kunne gjøre noe kult før hun dro avgårde til Sewlis. Selvfølgelig ble det ikke slik og ALT jeg hadde gjort var for ingenting. TAKKSKARRUHA liksom. Veldig bra gjort. Du er en så fantastisk venn. Jeg hylgråt for å si det sånn.

Neida, det var en alvorlig spøk. Ikke tull med sånt mer. Jeg er full av piss akkurat nå og skriver for å skrive. Dette ble et dumt innlegg. Mac'en min er fremdeles ikke kommet, noe som gjør alt enda verre. Og nå føler jeg meg skikkelig teit. Henriette, sorry, ble ikke det innlegget som du ble fortalt, men jeg tror nok det kommer, og du kommer til å LE deg ihel!

2 kommentarer: