fredag 7. august 2009

Grav meg ner i måneskinn

For første gang i mitt blogg-liv har jeg tenkt å melde meg på en konkurranse. Det er antageligvis hundrevis å velge mellom, men denne konkurransen frister mer enn mange andre. Hovedsaklig fordi innholdet er MUSIKK! Og hvem takker nei til sånt?

(Signerte CD'er er f.eks noe av premiene som kan vinnes!
)

Uansett så er det Gravgang som holder konkurransen, og ved et lykketreff i forrige uke fant jeg bloggen som hadde jevnlige musikk-konkurranser! Perfekt for meg. Selv om jeg har fulgt med litt nå, så har jeg ikke fått meg til å svare på de forskjellige konkurransene som han har hatt, eller så har jeg bare vært for sein til å svare. Typisk. Men nå melder jeg meg i allefall med. Så, kryss fingre og tær, og hør på guuuuud mjusik i mellomtida! Og hvis du ble interessert anbefaler jeg en liten tur innom Gravgang!

(PS: bildet var litt usakling, men det kom opp når jeg søkte på google):
Denne her hadde uansett vært helt sinnsykt kul å hatt. Selv om jeg aldri ville turt å sitte i den, og systemet måtte uansett vært totally perfect i og med at det er førtihundretusenCD'er i den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar