søndag 16. august 2009

If you wanna be somebody...

Jeg har i lengre tid gått og nynnet/syngt/tenkt på "If you wanna be somebody, if you wanna go somewhere" og jeg har ikke skjønt hvor jeg har fått det fra. Men når jeg var innom på youtube en tur nå nettopp fant jeg endelig ut hvor jeg har det fra. Sister Act 2. I like.


Ha en god kveld, og en god dag i morgen, for jeg tror snart jeg tar kvelden før det er opp tidlig og på jobb igjen. Bare fem dager igjen, så er det "ferie" og pakking for om 2 uker(JIZ!!!), altså 14 dager, så er det tid for Rønningen Folkehøgskole, Ten Sing Norway og et år med fantastiske mennesker.

4 kommentarer:

  1. Takk det samme :D Btw, så tror jeg du må oppdatere den "profil-teksten" din ;P

    God natt :)

    SvarSlett
  2. Jadda jadda. Alt til sin tid! :p

    SvarSlett
  3. Nu har æ hørt sangen! E filmen bra?

    SvarSlett
  4. FIlmen e sinnsykt bra. Vi må se den en gang. Sleng den på lista! :D

    SvarSlett