søndag 16. mai 2010

Tusen takk, Rønnere 09/10!

I løpet av det siste døgnet har jeg:
- tørket tårer
- snufsa
- gråteledd
- smilt
- klemt
- tørka flere tårer
- og hatt det aller siste døgnet som Rønner 09/10 på Rønningen FHS.

At et år kunne gå så fort skulle man ikke tro. Men det har det. Det føles så fjernt at for 9 måneder siden så var vi ukjente, nervøse og spente på hvem alle disse rare, nye ansiktene var, og etter alle disse månedene har vi blitt kjent og er nå trygge på hverandre. Jeg har virkelig kost meg, og jeg trodde ikke at når jeg kom til Rønningen, så skulle jeg møte så utrolig mange unike mennesker. Men det gjorde jeg. Jeg sitter igjen med så mange fine minner som dere har skapt. Latteren, humoren, språket, pranks'a, lekene, spillinga, synginga, dere vet, dere har jo opplevd alt sammen med meg, og dere vet godt hvor flott dette året har vært. Jeg vet ikke om det er mange fra Rønningen som leser dette, men jeg håper dere vet at dere har satt spor dypt i hjertet, fellesskapet og tilhørigheten har vært spesiell, og jeg skulle ønske vi kunne fortsette å bo sammen, slik vi har gjort det siste året.

Jeg vil takke dere for at dere har vært dere selv, slik at året ble sånn som det ble. Jeg vil takke for at dere har bidratt til et helt fantastisk år, og jeg vil takke dere for at det ble det beste året i mitt liv. Jeg savner dere og jeg ønsker dere alt godt i livet!

Dere er fantastiske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar