søndag 23. mai 2010

Newsflash

Kanskje på tide å skrive noe nytt. Bortsett fra at det ikke skjer noe nytt her. Vi har levert oppgave(gru) og starter nå den intensive studieperioden med lesing, lesing og litt mer lesing. Vi var en fin liten gjeng i frognerparken i går, og grilla og spilte frisbee. Fantastisk fint, helt til det starta å regne, men sånn kan det gå, det var kult uansett. Jeg føler meg faktisk litt tom for noe å skrive om. Været, joda, det er overskya, litt varmt, og helt ok. Varierende. Folket, de er her. Overalt på bygget og ellers. Studiene, er i allefall der. Nå var det noe som pep, og jeg har virkelig ikke peiling på hva det var for noe. Hege har fått seg skype(HURRA) nå kan vi ringe gratis. Kult. Jeg har spilt alvorlige mengder med spill i det siste og kjenner nesten at jeg er lei, men vent litt, nei, det er jeg ikke. Jeg har btw bestillt billett til Oslo, og til Ålesund, slik at jeg kommer meg til Lista(speiderleir) og BOLK(det jeg var på ifjor). Nå gjenstår bare bilettene hjem igjen, og det kan jo bli interessant. Prisene er ikke akkurat lave, men men. Jeg merker at jeg er helt fjern i hodet, og litt sløv. Ja, forresten, news. Jeg har vondt når jeg spiser, det må være et dårlig tegn. Sånn, type vondt når jeg skal svelge. Forhåpentligvis går det over etterhvert. Jeg vet ikke. Gah... I morgen eller tirsdag skal jeg fortelle noe skikkelig kult som jeg skal være med på på tirsdag. Woho! Så, stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar