søndag 16. mai 2010

Programmet

Hallo, Hallo går sangen. Jeg sier bare HEI! Hvorfor? Fordi jeg er glad. Det er igrunn ikke så rart fordi det er 17.mai i morgen. Opplegget som komitéen har lagd(hvis dere ikke har skjønt det før så er komitéer tha shit) og programmet vårt er som følger:

17.mai 2010:
08:00 - Flaggheis
09:00 - Frokost
13:00 - Lunsj
14:00 - Leker
18:00 - Grilling
20:30 - Kos, kaker og annet kjekt.

Med andre ord, det er duket for tidenes 17.mai - og dermed også tidenes matfest. Jeg satser på å få i meg en is eller to, men siden været vårt er noe alá cráp, så funker det fint. Jeg skal også prøve å se kongen, dronningen, kronprinsparet og barna siden de vinker på balkongen og vi skal se barnetoget. Men siden Oslo trekker både hele det norske folk, samt japanere, tyskere og spanjoler så blir det vel tjukt med folk. Kanskje været gjør sånn at folk ikke gidder å dra. Det hadde jo i såfall vært toppers. Hehe. Nå er det oppgaveskriving, også går det rykter om fotball i kveld, pluss litt rønners. I can't wait.

Fortløpende oppdatering kommer!

1 kommentar: