tirsdag 18. mai 2010

396

Jeg tok intet mindre enn 396 bilder i går. Jeg har ikke lagt dem inn enda, men det blir nok i kveldinga. Ergo; bilder kommer ut i løpet av kvelden! Vi har gått over fra 17.mai og feiring til oppgaveskriving og ergelse, for noen i allefall. Jeg prøver å jobbe men sliter litt med å komme i gang igjen. Satser på å få gjort noe i løpet av kvelden. I dag skal vi ut å spille slåball for å få litt aktivitet, og det tror jeg blir kjekt. Eneste minuset er at halsen min vrengte seg i går og er bare tverr. Det vil si at kroppen også er litt teit og har litt små-vondt og hodet, ja... dere skjønner. Sykhet på vei. Kanskje du har startet å smitte via telefon Henri? Jess.

Sees!

2 kommentarer:

  1. Ohyes, det e det nye fra mæ!

    SvarSlett
  2. Pretty damn awesome om du har greid å smitte via telefon, Henriette! Da er man sånn passe unik :P

    SvarSlett