tirsdag 11. mai 2010

Hooked on a ... game?

Jadda. Jeg er midt inni studieperiode, hadet-til-Rønningen/Rønnere-periode, gjøre-masse-trivielt-periode og selvfølgelig lander jeg jo midt oppi en avhengighetsskapendespill-periode. Denne gangen er det shoppingcart hero 2. Fantastisk spill! Try it!

Så, jeg tok dette snapshot'et på mac'en, og, sykt bra oppfinnelse. Jeg slipper å gå innom paint for å lagre det i jpg-format. Det legger seg automatisk på skrivebordet. 'Alleluja!

Og siden det pøsregna/snødde i morges og utoverdagen i dag så ble det ingen tur til hovedøya, men i stedet pakking(mamma og pappa kommer nedover til helga; kos!) så de skal få med seg en god del hjemover. Akkurat nå tror jeg det er på ca. 26kg. Jippi! Så vi skal uansett til hovedøya i morgen og jeg aner ikke hva vi virkelig skal der, men det blir bra! Så er det også lovet fint vær, noe som er digg. Nå satser jeg på sol og sommer for harde livet her i Oslo, og nå skal jeg legge meg slik at jeg står opp med fint vær i trynet i morgen. Har forresten skiftet på senga og dusja = den beste følelsen i verden(i allefall akkurat nå).

God natt folkens!

3 kommentarer:

  1. Bei det sol i dag da? ;) Klassisk dæ og sånner spill ;P

    SvarSlett
  2. Jepps. Det bei sol. E glovarm i kinnan, så satsa på litt farge! :D

    SvarSlett
  3. Velg å ikke test ut det spelle, har ikke tid t å bi avhengig ;)

    SvarSlett