torsdag 13. mai 2010

1 kolli? 2 kolli?

Som kjent så er det skoleavslutning på lørdag, og det vil si at det kommer foreldre på besøk. Mamma og pappa kommer i morgen og jeg gleder meg veldig til å se dem igjen. De har fått fine instrukser om å ta med så lite som mulig nedover slik at jeg kan sende med dem så mye som mulig opp igjen. Jeg har til nå litt over 30 kg som skal oppover og det eneste spørsmålet som

jeg lurer på er om det er nok plass i koffertene. Derfor har jeg pakka ned i alt mulig rart som dere kan se nedenfor.
Kua mi skal hjem blant annet.
Og det er tre poser inni skapet pluss den lille brune bagen.
og denne bagen gjør sånn at skapet mitt ikke går igjen og det er tidvis litt frustrerende for andre. Men litt for meg selv også.

Utover det...tok jeg noen få stakkars bilder på Hovedøya på tirsdag. Her var det tautrekking på gang.

Og selvfølgelig kan dere få se på øredobb-stativet som jeg fikk i bursdagsgave hjemmefra. Herlig å ha en plass å henge alle øredobbene.

Utover det har jeg rydda i skapet og funnet litt som skal kastes, jeg har satt på to klesvasker slik at jeg ikke har noe jeg trenger å vaske før godt over helga, og jeg har ikke skrevet på oppgaven. Men jeg tar ikke det så tungt. I kveld er det årets siste messe og jeg håper og tror at det kommer masse folk i kveld. Det blir kos.

Det sjokkerte meg forresten litt i dag at 17.mai er på MANDAG? Hallo? Sykt.

2 kommentarer: