lørdag 8. mai 2010

Rørsle!



Prøv å gjett hva jeg gjør i dag?
- Jeg studerer. Altså, jeg skriver oppgave. Herlig!

Dagene flyr avgårde for tiden, og jeg forstår ikke at skolen faktisk er ferdig neste lørdag. Likevel er jeg i hovedstaden fram til juni. Det skjer fortsatt mye. Vi hadde årets siste huskonsert, og GURI MALLA så mye fint. Jeg er så sykt sjokkert over folk som faktisk ikke hadde stått på scena før, og som gikk på å bare leverte stemme etter stemme. Fantastisk. Vi hadde to innslag under huskonserten og deltok med Jentebandet til TSN og framførte Ephemera's "Girls Keep Secrets", og TSN + litt til hadde avslutningsnummeret med "When you belive" fra Prinsen av Egypt, hvor alle de som ikke var i bandet satt helt ytterst på kantene og reiste seg opp etter moduleringa/siste refreng. Magisk var det i allefall! Ikke nok med det, i går hadde vi Rønningen Awards, og vi delte ut ca. 50 priser i alle mulige kategorier. Det var koselig. Ellers går tiden i å skrive, for harde livet, i minnebøker, spille Ligretto(herregudiluka, dette skal vi spille i sommer folkens!) og andre kortspill, sole oss(for jadda, det er SOL i Oslo), og nyte de siste dagene som Rønnere!

Men nå skal jeg vende nesen tilbake til bøkene. Jeg har som mål å skrive 1000 ord i løpet av dagen, og jeg har i allefall 600 ord igjen. Jeg tror kanskje jeg stopper når jeg har fått totalt tusen ord! Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar