tirsdag 4. mai 2010


Jeg skulle oppdatere for et par dager siden minte Henriette meg på. Vel vel. Tiden flyr i godt lag som det sies og jeg føler ikke særlig annet enn at tiden flyr. Fort, fort, FORT! Rønningenåret er snart ferdig, TSN året er snart... nei. Jeg vil ikke. Vi har to uker igjen på Rønningen! Jeg søker sommerjobber for harde livet, og håper å få jobb en eller annen plass. Jeg skal være ettåring til høsten. Det er så mye som skjer at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Men jeg har det veldig bra!

2 kommentarer:

  1. Blir gira av å lese tekstene dine! :D Er som å høre - og se - deg snakke med hender og glis og hele pakka ^^

    Med andre ord: Liker at du har det bra! :D

    SvarSlett
  2. Det e et gammelt bilde ja?! Dåkk har nu ikke snø? Men poenget; æ likte det ;)
    Trist at dette året e over, men det bi en superb sommer og trur det du kasta dæ uti te høsten bi fabelaktig :D ;)

    SvarSlett