søndag 2. mai 2010

oppsummering

Dette har vært de sykeste, morsomste og koseligste dagene jeg har hatt på en gooood stund. Torsdag var jo bursdag. Jeg fant bursdagsgaven etter utallige hint, jeg fikk ha bursdagshatt på meg, og alt var bare fryd og gammen. Tror du forresten ikke jeg var på THOMAS DYBDAHL? Joda. Det var jeg og halleluja for en konsert. Tårer meg her og tårer meg der kan man vel kanskje si. Så kom fredag, klassen var på ekskursjon(bruker man sånne ord i dag?) og skulle til Hole Artcenter og se på en utstilling. På veien dit hadde jeg akkurat prata med mamma i telefonen, og lagt den tilbake i veska før jeg plutselig merka at det ringte og hørte i andre enden; Hei, det er ... fra Lydverket, er du fortsatt interessert i billetter til Moddi i kveld? Hva skjer med verden? Selvfølgelig var jeg det og tok med med Ingrid Nord i samme slengen som en tidlig bursdagsgave fra meg til henne. Konserten her var også magisk, med vakre toner, tekster og folk. Lørdag kom, lørdag gikk(jeg som til 1350) og etterhvert fant vi ut at vi skulle dra på Yes-kveld på Ekeberg. Vi bruke litt tid på å kjøre herfra og det tok oss kanskje ett par runder i rundkjøringer, noen feilkjøringer og stopp, men vi kom oss endelig fram og parkerte ved feil hall. Siden vi kom en halv time forsent hadde vi gått glipp av en halvtime med lovsang. Men vi fikk med oss neste halvtime med lovsang, tro i soffan, og selvfølgelig litt kanonball før det tilslutt var tid for KjempeYes som innebar Jeopardy, folk som dansa som MJ, og litt ekte gospelstemning. Etter det satte vi oss inn i Rønningenbilen og startet på kjøreturen hjem med et lite stopp innom Deli for å handle is og boller, før vi sendte inn nattønsket-hilsen og kjørte litt rundt på måfå i påvente av å høre hilsnen vår. Når vi da kom tilbake til Rønningen var det rett på Ubygget for å henge sammen med folk og jeg gikk ikke å la meg før klokka var ca 0500. Ergo jeg er stuptrøtt nå, og skal derfor legge meg. Hva jeg gjorde før i dag får dere dermed vite i morgen! Forhåpentligvis.

2 kommentarer: