mandag 17. mai 2010

Hipp Hipp Hurra!


"Ja, vi elsker dette landet
som det stiger frem
furet, værbitt over vannet,
med de tusen hjem.
Elsker, elsker det og tenker
på vår far og mor
:/: og den saganatt som senker,
drømmer på vår jord:/: "

As you can see, jeg har pønta meg. Dere kan kanskje ikke se det,men jaja. Dere skal i allefall få vite at jeg har pønta meg. Og det andre dere faktisk får se, er Kick-korset og Smil-veggen i huset. Er det ikke fint? Stod opp ikke mindre enn klokka 0725 og gikk rett i dusjen. Flaggheisinga gikk som en lek, og nå venter frokosten snart for alle de sultne mager. Jeg gleder meg til å feire 17.mai i Oslo, og ikke minst med hele TSN-gjengen! Jeg skal prøve å ta bilder slik at det blir noe kult å legge ut på bloggen i kveld/natt evt. i morgen. Håper dere har en helt fantastisk fin dag, i allefall dere som kan nyte sola og varmegradene. Vi skal trøste oss med at det ikke regner(foreløpig) og kose oss for det det er verdt.

Ha en strålende dag!

Hipp Hipp Hurra!

1 kommentar:

  1. Har en super dag, dog litt kaldt. Håpa du koooosa dæ :D

    SvarSlett