mandag 28. juni 2010

Mør!

Vel vel vel. Her kommer altså mitt 300'ede innlegg på denne bloggen. Det er ikke dårlig. Jeg derimot, er dårlig. Ikke sånn kaste-opp-feber-og-influensa-dårlig, men trøtt-og-sliten-dårlig. Noe som passer perfekt. Jeg holder på å snu døgnrytmen min siden den ikke har vært helt i form siden...? Ja, uansett så stod jeg opp klokka 0740! HALLO? Det er tidlig det. Jeg leste avisa, lagde meg frokost, og så... satt jeg bare der, og så ut. Så, tips til hva man kan gjøre tidlig på morgenen. Flaksen for meg var at Gossip Girl, One Tree Hill og Gilmore Girls går i reprise tidlig på morgenen, så jeg kan se litt på. Ikke dårlig. Så nå er planen min å gjøre litt det samme som i dag, og kanskje få slengt inn litt sosialisering inn. Men nå føler jeg meg såpass mørbanka at jeg snart tar kveld!

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar