torsdag 3. juni 2010

Eksamen?

Det er nå bare to dager igjen av dette året, og vi har eksamen i morgen. Jeg har lest, litt her og litt der, og føler at jeg kan noe, men det er likevel ikke nok. Jeg kjenner en litt fremadstormende angst nærmer seg, og som om ikke det var nok med eksamen i morgen, så har jeg ikke blitt bedre i halsen. Jeg hoster, hoster og hoster, drikker vann i håp om at det skal bli bedre og kaster nesten litt opp fordi jeg drikker så mye vann. Ond sirkel det der. Satser på at hostesaften blir min venn i morgen under eksamen, og at jeg slipper å få hosterier som jeg pleier å få. Uansett. Det er SOL i Oslo! Jeg har lest at været hjemme er dritt så jeg må nok kle på meg litt når jeg skal reise hjem - kjipt! Men det skal bli godt å komme hjem igjen, til venner(HEIA HEGE!!!) og ja.. hjem! Det blir godt. Samtidig vil jeg virkelig ikke forlate Oslo, og det er virkelig hardt å tenke på minner som man har hatt dette året, at det faktisk snart er ett helt år siden vi startet. Uansett, det jeg skulle si var at jeg, i forbindelse med sola, har fått solt meg litt, og har fått 1. Skille på leggen(HURRA, tror aldri det har skjedd før) 2. Fått skille på brystet(normalt) 3. Jeg har farge på armene. Med andre ord, jeg ser ikke lenger så utrolig blek ut. Heeeerlig. Nå skal jeg lese litt i Rørsle, og kanskje repetere litt i det musiske menneske før det blir nattasang og Eksamen i morgen.

Lykke til Henriette(for du har vel Eksamen i morgen du også, dette går bra! We can do this!!!)
og lykke til alle andre som evt. har eksamen i morgen, eller i fremtiden.

God natt!

3 kommentarer:

  1. LYKKE TIL!!! skal kryss fingran i heile morra for dokker begge ;)

    (merka det e veldig deilig å ikke vær den som har eksamen for en gang skyld!)

    SvarSlett
  2. Takk!! Nu e du FERDIG Beate :D

    Hehe, ser den Helene ;)

    SvarSlett
  3. Du må egentlig oppdater så æ har nå anna å les enn pensum ;)

    SvarSlett