lørdag 26. juni 2010

Alt mulig

De siste dagene har jeg faktisk vært ganske sosial. Jeg har hatt utrolig sære drømmer og hørt mye på musikk. Jeg har feira St. Hans i fjæra og jeg har vært en del på Café 33. Herlig. Det er dessverre ikke mye som minner om sommer her med det regnværet som vi har. Flaksen er at jeg faktisk ikke blir værsyk og jeg har en grunn til å være inne og spille sims. Har enda ikke hørt noe fra jobb, så jeg tror jeg må ta meg en tur opp i neste uke og krysse fingre. Det blir forresten en god del henging med Henri og Hege neste uke, siden det etterpå blir en god stund til neste gang vi møtes (Jaja, litt over en uke, men dog). Jeg har spart opp negler, og jeg har vel strengt tatt aldri hatt så lange negler som nå, og jeg digger det! Når jeg gidder(merker en eller annen grunn til at jeg er skikkelig giddalaus når det kommer til bilder) skal jeg laste inn bildene fra St. Hans og ta flere bilder. Hadde bare sola kommet fram litt så hadde det vært enklere. Hege har forresten fått billettene våre til PARAMORE i LONDON i november. Det blir bra! :D

Har hørt litt på Karpe Diem den siste uka(mye) og favorittene prøver å skille seg fra resten. Det klarer de godt hvis jeg bare tar styringa.


Nå er det bare én uke igjen til Lista, og jeg gleder meg. Det skal bli forferdelig digg å ha showet vårt igjen og ikke minst ha det for så mange. Hører rykter om at det er 4500 påmeldte til Speiderleiren, og det lover bra! Vi sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar