torsdag 10. juni 2010

Soviro

Jeg er så utrooolig sær. I natt fikk jeg ikke helt sove og hosta en del, så jeg hentet meg et glass vann, drakk litt og prøvde å sove, og det klarte jeg, etter en liten stund. Stod opp igjen i kvart-på-ni tiden for å "spise" frokost med Hege som overnatta og så var planen å gjøre noe produktivt. Vel, guess what. Siden jeg fikk så lite søvn i natt tenkte jeg at jeg skulle bare legge meg nedpå i en times tid, og ja... vi kan si at det ble til timer. Drømte noe helt forferdelig rart med at jeg var sammen med noen kjente bloggere og ja, jeg vet ikke helt...

Det sære var i allefall at når jeg skulle legge meg igjen, så var puta + sengedelen under puta våt, og jeg tror jeg har prøvd å drikke vann i søvne i natt og heller sølt, for glasset er tomt. Hva skjer? Tror jeg må bli flinkere til å stå opp tidlig og legge meg tidlig. Huff!

2 kommentarer:

  1. Du må legg dæ tidligar, vesst du ikke ønska vannseng... F eks gå å legg dæ nu om du e våken ;)

    Nu kommer æ snart heeeeim!! ;D

    SvarSlett