tirsdag 22. juni 2010

Vannet skinner i solnedgangen

Det er så utrolig digg å vite at ting går rett vei. Sånn som nå, så er det utrolig digg å vite at alt jeg har i klesskapet er ting og tang som blir brukt, og det er enda bedre å vite at rommet mitt blir bare ryddigere og ryddigere for hver dag. Badeand-samlinga mi blir derimot større, og jeg er nå oppe i ca. 120, og har ikke plass lengre. Men det er greit. Det er også godt å vite at jeg er rusta for hybel/leilighet med ørten antall kopper, og grytekluter, duker, håndklær, og sengesett. Det er også greit å vite at jeg har 24 fargerike skjerf som henger på ikea-dingsen sin slik at det er lettere å få tak i dem. Og ikke minst, det er utrolig digg å vite at vinduskarmen ikke er så ekkel lengre, og heller ser ganske så fin ut. Jeg har rundt 16 kjoler i skapet som henger til pynt, og utrolig mange pledd som har samlet seg opp gjennom årene. Det går faktisk an å samle på så mye rart, i allefall i dette huset. Det er regnvær ute, ikke for øyeblikket, men det var der i sted, og det er greit. Jeg har ikke noe i mot det, for det betyr at jeg kan bruke støvlene mine. Støvler er faktisk litt undervurdert. Og jeg kan høre på fin musikk. Nå er det siste platen til Karpe Diem som går på repeat, og det er fint. Nei, i morgen skal jeg opp tidlig, for jeg skal opp og se på søskenbarnet mitt som skal ha en slags avslutning som heter "Syng med oss" Det blir koselig.

1 kommentar:

  1. SÅ, jeg har endret bloggadresse.
    soetejordbaer.blogspot.com

    ja, du leste riktig.
    nei, jeg vet ikke hvorfor.

    hade

    SvarSlett