lørdag 12. juni 2010

Murilo, i love you!

Jeg prøver ut nytt design, haha. Passer det? Funker det? Speak up! Det er helg, og jeg har faktisk vært ute i gata, og det var digg. Siden måsen tydeligvis ikke har klekt ut unger enda er det, enn så lenge, trygt å gå ned i gata alene. Tror det kan være derfor jeg har litt traumer med å gå ned i gata alene. Uansett, jeg sliter litt med søvnen og sover gjerne mye om dagen og lite om natta, noe som funker dårlig i lengden. Så dermed prøver jeg å holde meg våken til i kveld og et fint tidsfordriv når det er litt kjedelig er å se på Norwegian Wood på nett-tv, for takket være publikum fikk Casa Murilo lov å spille på Underwood, noe som er helt fantastisk. Åh, gleder meg sykt til album. HØR PÅ DEM!

Det skjer ikke så mye stort i verdenen hos meg lengre, dessverre. Litt kjedelig å ha sommerferie. Men heldigvis kom Henriette hjem i går, så da blir det nok moro fremover. Vi har i allefall planene klare, gjennomføringa er det eneste som gjenstår. Men det går nok. For det er faktisk bare tre små uker igjen til jeg flyr nedover til Oslo igjen(jeg liker Oslo, faktisk veldig godt, hvem hadde trodd det?)og kjører videre på roadtrip med deler av TSN for å dra på Lista, Grønn Action(speiderleir) og har vår aller aller aller siste opptreden som TSN 09/10, trist men sant. Men det blir gøy, utrolig gøy. Hvorfor kan ikke juli bare komme? Fort! Men vi er jo bare i juni...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar