onsdag 16. juni 2010

Sa du Sims?

Kjære dere som laget The Sims! Takk for at dere har lagd et superbra spill,spesielt for de som ikke jobber og som bare går hjemme og trør, men ærlig talt, måtte det være så avhengighetsskapende? At det går an sier jeg bare. Satt til klokka 0300 i natt og spilte fordi jeg ble hekta, og ja, planen er å ikke gjøre det samme igjen i dag. Tror det er en god kombinasjon med at jeg legger meg sent og står opp sent som gjør at jeg ikke blir trøtt, men uansett. TAKK!

Håper ikke andre lider av samme luksusproblem. Jeg klarer i allefall å opprettholde en viss form for liv i mitt eget liv. I dag vaska jeg gulvene i første etasjen, woho! Også gikk jeg for å spille Sims. Dritt.

Har fått snakket litt med jobbinga og sånt til høsten og jeg gleeeeeder meg sånn til å begynne. Det skjer så mye bra for tiden, og ja. Siden de som faktisk leser bloggen (og som kjefter mest fordi jeg må oppdatere) min faktisk er hjemme på Fauske slik at vi kan henge sammen, gjør at det kanskje ikke blir så mange oppdateringer fremover. Men joda, det kommer nok når du minst venter det! Det skjer ikke bare kjedelige ting i sommer heller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar