søndag 27. juni 2010

Søndag!

Dagene i det siste har gått fort, i forhold til resten, men jeg ser likevel frem til at dagene går litt fortere slik at det blir helg og jeg kan dra til Sørlandet. Utover det så var det St.Hans her om dagen, og jeg tok overraskende nok ikke mange bilder. Til tross for at det var 8 grader og overskyet fikk vi en litt uventet gjest på besøk på kvelden. Sola bestemte seg nemlig for å ta seg litt fri fra Sørlandet og glimte litt her oppe i nord og serverte oss litt kveldssol på nettopp St. Hans. Og fint var dét! Skulle du tro at klokka på bildet under er 22:07? I allefall hvis du er fra sør?

Siden regnet ikke har sluttet, og det er ganske grått 24/7 måtte jeg ta bilde isted. Da var klokken sånn ca. rundt 01:00 - herlig!

Siden det har vært så grått i det siste og ting har vært litt stille så lagde jeg meg en kræsj-liste på Spotify. Fint dét! Nå gleder jeg meg til det blir mandag, og uka kan begynne igjen og jeg kan henge litt med folk og pakke. For på lørdag bærer det sørover og jeg håper virkelig sola blir der nede slik at jeg får litt sol mens jeg er der og ikke bare regn!


Håper dere har en fin kveld/natt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar