søndag 20. juni 2010

Ryddings

Jeg kom plutselig på hva jeg glemte å gjøre før jeg dro fra Rønningen, og det var å ta et bilde av rommet vårt. Tenk deg det du, glemme noe slikt? Går det an! Det er selvfølgelig ikke en undergang, men det hadde vært så kjekt å ha det. Skal vi møtes i stua og se på film eller?
Sånn, rett etter kveldsavslutninga?

Helgen har blitt brukt til å ikke gjøre noe fornuftig, eller jo, jeg har sett på Bryllupet til Kronprinsesse Victoria og Prins Daniel - og FOR et lykkelig par! Men utover det har jeg virkelig ikke gjort en dritt. Før i dag. Jeg har nemlig lenge tenkt å rydde på rommet men det skjer liksom aldri, og i dag kom jeg igang. Klesskapet mitt er virkelig ikke hva det en gang var, og det er deilig å kunne ha masse kjoler til henging i skapet, og fargerike klær i skuffa. Ikke nok med det, men siden jeg fikk flytta litt hit og dit på ting så er det mer plass her også. På rommet. DIGG! Nå må jeg bare kaste ørten poser med søppel og gi bort et par esker med klær så skal det bli ordnings. Hurra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar