onsdag 9. juni 2010

Up and go

Så... siden sist har jeg, som dere kanskje har skjønt, kommet meg hjem til Nord-Norge. Savnet har faktisk ikke vært så utrolig stort, og det er kanskje like greit. Jeg hadde en fullstappa koffert med meg, en ryggsekk, en liten ryggsekk og ei overfylt veske med meg på turen og hadde beregnet å ha ca. 8 kg. i overvekt som utgjorde ca. 400 i overvektsbetaling til SAS. Av en eller annen grunn hadde jeg 20,1 kg i kofferten og 9,1 kg i ryggsekken som ble nesten 10 kg i overvekt, og av en eller annen syk tilfeldighet slapp jeg å betale noe for det hele. Og jeg kom meg gjennom sikkerhetskontrollen uten noen form for krangling. Jeg var letta.

Siden jeg har kommet hjem har jeg ikke gjort så mye. Jeg har sovet(SJOKK!) og ryddet ut av skapet mitt. Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg har hatt så utrolig mye dritt i skapet som jeg ikke har gjort noe med før. FY flate. I morgen skal jeg antageligvis(hvis jeg kommer meg opp tidsnok) være med til Bodø for å si hadet til Kristine Birgitte og Nora som hadde bursdag i dag! Og etter det blir det fest(haha, nei) men jo, fordi HEGEPEGE skal komme på besøk, og vi skal se film, og skravle og le og ja, jeg vet ikke helt hva. Men det blir gøy! Jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar