lørdag 3. juli 2010

Speiderleir.

I morgen kommer jeg til å være som en zombie. Tror jeg. For, problemet mitt er at jeg skal opp halv seks(er planen i allefall) og dusje, rekke å spise frokost og pakke siste rest. Men det krever jo en del. F.eks så bør jeg være ferdigpakka. Jeg kommer dessverre på ting jeg må huske hvert femte sekund og er redd for å pakke for mye. Til nå har jeg 9 kilo og skal bare være borte 10-11 dager. Jaja. Det er så mye som skal fikses og skrives, og ordnes. Jeg må jo sjekke hva slags reservasjonsnummer jeg har når jeg skal fly, huske å ta med alle ladere, pakke ned kameraet som broren min skal ha, og ikke minst huske å lade både ipod og mobil. Samtidig skal jeg huske alt som trengs i toalettmappa, og finne pengbok, veske og ja. STRESS.

Men det blir så utrolig verdt det når jeg ser 17 nydelige, fantastiske folk igjen i morgen kveld engang. Ååh. Jeg gleder meg!

Vi sees en gang! Har nok ikke nett før på mandag en gang, så da blir det nok update!

Ja, og hvis noen lurer på hvor jeg skal, så skal TSN 09/10 opptre på speiderleiren "Grønn Action" på Lista på søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar