mandag 5. juli 2010

BOLK vol. 2

Etter en hel natt med kjøring, venting, bussing, og så fly, buss, båt, og buss igjen så er jeg fremme på SUFH, altså Sunnmøre Folkehøgskole. Og det er herlig. Været derimot, er ikke like herlig. Det er faktisk ufyselig og det regner, blåser og ja, jeg får ikke sommerfølelsen her. Men det får gå. Siden TSN 10/11 snart er ferdig med sin LUDVIK så blir det taco til middag om litt, og det passer faktisk bra. Det var helt vilt digg å ta seg en dusj nå nettopp, og det var enda diggere å finne klær og slikt som jeg har latt stå hos Kristine. Men, jeg kommer nok sterkere tilbake med et freshere innlegg. Jeg har fått utrolig lite søvn(ca. én time i natt) og er litt falleferdig så det skal bli godt og sove litt utpå kvelden, evt. sove en middagslur. Digg!

Med andre ord, vi sees!

1 kommentar: