torsdag 1. april 2010

Årets!

Hei og velkommen ... HJEM.

For, når jeg dro hjem på fredag, dro jeg jo selvfølgelig ikke hjem for hele påsken. Jeg pakka om. Evt. kasta ut halvparten av kofferten og fylte den opp med sovepose og liggeunderlag for å dra på Nordtreff tidlig på lørdagsmorgen. Jeg hadde meldt meg til å jobbe på Nordtreff siden det er det morsomste man kan gjøre i påska, og fordi jeg er litt over den alderen hvor man drar uten å jobbe. Jeg ble dermed litt altmuligperson, men ble hovedsaklig brukt på kjøkkenet. Akkurat den delen gidder jeg nesten ikke gå inn på. Du kan tenke deg å skal lage frokost, middag og kvelds til rundt 100 stk. Det tar tid. Men jeg rakk å være programleder under kampkvelden, og var til og med med på to dramastykker som dramagruppa lagde. Noe som var årets påskekrim delt opp i tre episoder. Det var utrolig herlig. Årets Nordtreff var på mange måter en av de beste.  Til sammen var vi rundt 100 stykker, det var nye kule lokaler, god mat(hehe!!!) og kult program. I tillegg til at de vanlige lederne var tilstede, var det mange av de gamle traverne som kom "hjem" igjen, som satte spor. Jeg sitter igjen med utrolig mange inntrykk, og jeg skjønner ikke at tiden har gått så fort. Jeg har virkelig lyst til at Nordtreff kunne vart litt lengre. Men sånn går det ikke.

Siden Nordtreff er ferdig for i år, så må jeg vel bare komme meg videre. Jeg er hjemme igjen, kofferten er sånn ca. uberørt og klærne trengs en vask. Men siden det er langfredag i morgen kan jeg jo ikke gjøre det. Det jeg derimot skal gjøre i morgen er å gå i kirka. Resten av programmet er ikke lagt så kom gjerne med forslag. På mandag reiser jeg til oslo, og tidlig tirsdag drar vi til England. Jeg gleder meg noe helt sykt til det. Vi går inn i sluttfasen av TSN0910. Jeg har fått meg jobb til høsten. Men jeg mangler sommerjobb. Enkelte ting går i allefall som planlagt.

3 kommentarer: