onsdag 14. april 2010

Brandenburg

Jeg lever. Jeg har det bra. Vi er i Tyskland. Brandenburg for å være nøyaktig. Vi har hatt tusen skolekonserter(dere tar forhåpentligvis ironien). Og jeg har hatt sykt mange latterkramper til nå. Jeg har over 200 bilder fra England. Jeg har prøvd både spinat og rødkål(hello Germany) og lever etter regelen med å prøve å spise noe nytt hver dag. Altså noe jeg ikke liker. Det har gått overraskende bra. Været her har vært litt grått. Jeg har funnet en kjole på New Yorker som jeg har litt lyst å kjøpe. Vi var på iskafe i går, og spise spagetti-is! Halleluja det var godt. Jeg er lei av korte setninger og kommer forhåpentligvis tilbake med noe kulere snart! Vi seeeeeees!


2 kommentarer:

  1. Ææh, spaghetti-is??? Ikke med sånn smak vil æ tru? Men bra med update!!

    SvarSlett
  2. altså, is som e kverna som spagetti. U get the picture?

    SvarSlett