tirsdag 6. april 2010

London Bridge is falling down...

Nå har jeg endelig kommet meg til Oslo. Etter tidenes flytur(Takk skal du ha SAS) så kom jeg meg faktisk til Oslo Gardemoen 25 minutter før original landetid. Jeg rakk flybussen på ca. 2 minutter, og jeg rakk så absolutt 23.00 bussen fra Storo med en margin på 3 minutter. Det var med andre ord hell og lykke i Beate sitt liv i dag. I tillegg til en ganske bra flytur, skadet det vel ikke at selveste LYN var med ombord og satt framfor. Mye kjekt der!

Og jeg har faktisk pakka ferdig nå. Jeg er stolt. Så og si ferdig i allefall. Mangler Ipod(hjarte) og litt sånn småting som kan fikses i morgen. For vet du hva? Hvis du ikke har fått det med deg så skal vi på en ny turné! Utenlands. Og vi skal tilbake til ENGLAND! HerreJesus som jeg gleder meg. Og etter en fin uke i England så drar vi til Tyskland i en uke. Dette blir gøy!

2 kommentarer: