torsdag 8. april 2010

Sorry, I cannot anwser!

OMG! England er så syyyyyyyykt bra. Og nå kommer jeg til å skrive sykt sykt mange ganger. Så vet du det. Vi kom i går. Jeg skrev kanskje det i går, men, tiden har gått så fort. I dag hadde vi workshops for en helt fantastisk gjeng, som var høylytte, energiske og utrolige flinke. Vi kunne vel ikke hatt det bedre for å si det sånn. Kinda surprised myself i dag, fordi, jeg er jo kresen til tusen, så var temmelig skeptisk til lunsj når vi fikk sånn packed sandwiches som man kan kjøpe i butikken. Jeg valgte en vanlig med ost, og til min forskrekkelse majones, men, catch this; det var godt! Wow. Også fikk vi fish'n'chips til middag. Herlig.

Og, get this; jeg bytta navn på facebook i dag. Beyoncé. Hvorfor? Fordi på forrige turné så tulla gutta med at jeg kunne bruke Beyoncé i stedet for Beate, siden det er vanskelig å uttale i andre land. Så, Beyoncé har virkelig blitt brukt for alt det er verdt her i Kingswood! Love it! Så, next time on facebook; Check out Beyoncé!

Åshild lurte meg btw når vi skulle ta bilde. Hun satt å furta og når det tok bilde så smilte hun. Lura!
Hei Ole Gunnar! Sjekk, jeg har ikke munnen åpen!

Jeg skriver innmari rotete og surrete, men jeg er glad, as always. Og tiden går fort. I morgen blir det Sightseeing og så skal vi synge på en slags awardshow her. Det blir kult! 

2 kommentarer: