søndag 4. april 2010

lolololololololol!

Haha. Jeg er verdens teiteste person. Tror du ikke jeg klarte å miste Ipoden på flyturen hjem fra Oslo? Joda. Det klarte jeg fint. Og mamma har ringt både forsikringsselskap og flyselskap på leting etter den. Problemet er jo bare at Ipoden har ligget i sekken min hele tiden den. Altså, den var aldri borte. Takk og lov sier jeg bare. Men nå føler jeg meg jo som en idiot siden jeg faktisk ikke klarte å sjekke alle mulige lommer i sekken. Sånn kan det gå sier man vel...

Så nå slipper jeg det stresset. Nå skal jeg derimot stresskose meg med Himmelblå og vente på at klokka skal bli 0015, fordi da begynner Izzat på Nrk1. Siden jeg nettopp så Tomme Tønner, og Izzat har mye av samme folka, så tror jeg dette blir en bra film!

Kos dere!

- og husk å sjekk grundig før du sier du har mistet noe. Lekse lært!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar