mandag 12. april 2010

Bye England!

Kingswood har vært helt fantastisk! Rett og slett. Det er nemlig slik at vi skal reise videre i dag, men jeg kjenner ingen plass at jeg har lyst til det. Men vi må. Tyskland kommer til å bli kult det óg! Jeg må bare komme meg dit først.

Jeg tror jeg tar et oppsummerings/bildefremvisning på bloggen når jeg er kommet hjem igjen. Nå lager vi packed lunsj, og det virker som at det blir bra, til tross for min fantastiske kresenhet. Jeg har pakka, og jeg er klar for en uke i Tyskland. Batteriet på mobilen min gikk visstnok ad undas og siden jeg ikke har adapter til UK, får jeg ikke lada før jeg kommer til Tyskland hvis noen prøver å få kontakt på den fronten. Håper alle har det bra, så sees vi en gang senere!

Skal prøve å lage noe kult med video senere!

2 kommentarer:

  1. Hade England <3 Men Tyskland bi bra da, får du tid te nå familie? (vesst det e close..). Ser fram te bilda og video :D

    SvarSlett
  2. Bilder blir bra! :D

    SvarSlett