lørdag 24. april 2010

Freedom, oh freedom...

I går satt vi i buss i over 9 timer. Vi kjørte fra Oslo til Ulsteinvik. Det er ganske langt. Men det føltes ganske kort. Når 140 stykker er på turné, er det mye som skal passes på. F.eks så har vi alle fått tall, som vi må rope ut når vi skal dra. Det er morsomt. Vi har hatt quiz på turen, og jeg og Ingrid leder så langt etter runde 1. Det er kult. Vi hadde show i kveld. Det gikk bra. Det gikk faktisk superbra, fordi vi hadde det beste publikummet på lenge. Og vi gjorde det bra. Og musikalen gjorde det bra.

Vi skal opp klokken syv i morgen tidlig. Alle de andre har lagt seg, og jeg sitter igjen og skriver på bloggen. Hurra. Noen må jo lese hva jeg gjør også! Håper dere har en fin fredag. Jeg har det iallefall koselig her på SUFH, og gleder meg til vi drar videre til Førde i morgen tiiiiidlig!

2 kommentarer: