fredag 16. april 2010

Vlogg

Så, jeg har laget enda en utskjemmende video til dere. Magen bestemte seg for at jeg ikke skulle ha det så bra i dag, så da ble det innedag på meg. Jeg har fått slappet av, drukket cola, og sett på både Grey's og Glee. Men egentlig så skulle jeg vært sammen med alle de andre og hatt de siste skolekonsertene våre ever. Trist å tenke på.

Uansett. Dere har vel fått med dere vulkanutbruddet og asketåka som ligger over Norge og lager flykaos for folk i Europa? Jada, for å være på den sikre siden så har vi byttet reise og vi skal ikke lenger dra på mandag, men på søndag. Og reiseruta er ikke mindre enn at vi skal ta tog til Berlin, så bytte til Hamburg, og så bytte igjen til Kiel før vi skal ta ferga over til Gøteborg og buss derfra til Oslo.

Sååå... kos dere med videoen!

2 kommentarer:

  1. Ntåh, I mizz youuu :) Det va faktisk et stort rom, æ vil ha et stort rom.. Kult med katt da :D Koooz dæh, superlolomg whatever ;)

    SvarSlett
  2. Åh, hva skulle en ha gjort uten deg? You made my day - again ^^

    Høres ut som en passe slitsom, men opplevelsesrik tur hjemover; togturene i Tyskland er noen hakk bedre enn i Norge ;)

    SvarSlett