fredag 26. mars 2010

Sweet home...

Kaos. Kaos. Kaos. Hjernen min roper ut. Jeg la meg halv fem i natt, det var kanskje ikke det smarteste, men sånn blir det vel av og til. Forhåpentligvis gjør dette slik at jeg får sove på flyet, som i seg selv er en god bonus. Men flyturen hjem gruer jeg meg litt til. Ikke flyturen, men til Gardemoen. Det er utfartsdagen for påske og ja, ca. alle skal hjem. Flyene er fullbooka, og folk skal stresse seg forbi innsjekking og sikkerhetsområdene. Jeg velger derfor å dra opp en time tidligere enn jeg skulle fordi jeg får helt badass-nerver som knyter seg skikkelig. Det skal bli så vannvittig godt å dra hjem nå! Åh.

Skal forresten treffe Hege på flyplassen. Det er i allefall planen. Hadde det bare ikke vært så saaaaabla dyrt på flyplassen, så kunne man jo kjøpt seg noe å spise. Og ikke rekker jeg butikken. Dritt.

Nå skal jeg HJEM! 

1 kommentar: