torsdag 4. mars 2010

Poundus!

Tidenes beste dag; i dag. Neida. Joda. Dere vet. Ikke! Haha. Okei: 

Nå starter jeg på nytt. Jeg har kommet hjem igjen, til Oslo, byen som ikke sover? Nei, fordi når jeg kom til Kråkeslottet var det FEST! Daniel hadde bursdag og Sørlendingen+2 nordlendinger hadde vært på Kiwi-raid på Sørlandet og funnet... KICK - sitron i uante mengder, Bounty, Peanøtt-something, og kjeks. Masse kjeks. Faktisk såpass mye at vi fortsatt har. Tror jeg. Også hadde de funnet karamellpudding tror jeg, og LOVEHEARTS! Men nok om det. Det var i allefall tidenes bursdag. 

Siden dagene går så fort, hopper vi likegreit over til onsdag, altså i går. Det var SportY på Rønningen, og det var utrolig digg med litt trening. Udigg å dette på gulvet i latterligste posisjon, med begge knær rett i gulvet og så på trynet. Men det var utrooolig deilig å få svetta litt. I tillegg så hadde Thomas bursdag, noe som førte til at alle de som ikke har rødt hår, farget håret rødt og tegnet fregner i trynet, og sang; Rødt hår og fregner henger på...! Skulle tatt bilder av det, men siden jeg i dag måtte levere inn kameraet på reparasjon og dra helt til Holmlia for å levere det inn, så tok det sin tid i dag. Men når jeg kom tilbake på Oslo S så ble jeg angrepet av en selger som skulle "gi" meg krill. Haha. Joda, jeg trodde det var gratis, for han gjentok, men neida, etterhvert skulle han ha opplysninger, og han godprata og var ganske goodlooking, og når han spurte om signatur så måtte jeg spørre om jeg fikk faktura i posten og måtte betale noe, da fikk jeg det i fleisen, 67,- i måneden. HALLO - Student her, dårlig råd, KRILLolje? Neitakk. Også løp jeg. 

Men, du vil ikke tro dette. Vi har startet en jenteklubb; Kasteball. Hvor vi satser på håndball, men kaster ball, type volleyball, basket, kanonball, you name it. Og vi trente i to timer i dag, med musikk til. Herlig. Jeg tror dette blir en fin trend. Men nå følger tidenes bildeserie; Ingrid Sør, Elise, Ane og moi. Enjoy! 

Vi har forresten SHOW i morgen, i Skøyen kirke klokka 1900, inngang 100,- hvis du er i nærheten. KOM og se på tidenes show! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar