søndag 28. februar 2010

Nå skal jeg endelig tilbake!

Det er rart hvordan man blir vant til å være en plass, og at plassen fort blir hjem, selv om hjem egentlig er hjemme. Forstår du ikke? Greit nok. Nå skal jeg hjem. Kråkeslottet er mitt hjem, for der har jeg bodd i ja, mange måneder. Jeg har blitt vant til å bo sammen med 19 andre, dele på alt som er i hus, og ha tilgang på Oslo. Jeg, som aldri skulle bo i Oslo, som faktisk ikke likte Oslo, skulle plutselig bo her i ett helt år. Alene. Men med resten. Jeg gleder meg til å komme hjem igjen. Til å komme hjem til alle de andre i "familien" min, og til å være en del av Kråkeslottet. Det blir godt. Med andre ord, jeg reiser ned til Oslo i kveld, og gleder meg utrolig til å se alle igjen.

Mens jeg drar nedover til Oslo, pakker ut, og fikser og dere venter på neste innlegg, så kan dere spille denne sangen litt. Anbefaler å spille den en gang, så vente en stund og så høre på nytt. Gledergruer meg til resten av albumet deres.

Karpe Diem ft. Andreas Grega - Ruter

1 kommentar: