onsdag 17. februar 2010

Eg ve te Bergen, ve te Bergen med det sammeeee!

Vi er i Bergen. Tidenes by. Neida. Joda. Hjembyen til bergenserne våre, Marthe, Eirik og Daniel. Vi bor for tiden på Ynglingen, ganske midt i sentrum. Vi bor på firemannsrom og seksmannsrom. Jeg er sykt heldig og bor på firemannsrom med Ingrid Nord, Trøndern og Christiane. Det funker svært fint! Jeg tror ikke jeg nevnte det men etter hvert på turnéen så svikta immunsystemet til de fleste og snørr/hoste ble etterhvert et faktum. Det har resultert i at jeg nå har blitt ganske så syk med litt varm/kald tendenser, snørr, snørr, snørr, og tørr hals. Ikke noe å juble over med andre ord. Men vi koser oss med OL i allefall. For vi har tilgang til TV! Hurra. Og i morgen kommer Henriette til Bergen, så jeg satser på at vi treffes! :D

Peace out!

2 kommentarer:

  1. ..oppdater.. Og e det bare æ som får alle linkan til andre blogga osv under alle innleggan dine? Sap med deet? ;P

    SvarSlett
  2. Nei. Æ klikka snaaart. Det vil ikke funk. DRITT!

    SvarSlett