mandag 15. februar 2010

The Fast Route.

Nå sitter jeg på hurtigruta på vei ned til Bergen. Som er siste stopp for denne turnéen. Nå har vi tilbrakt en uke i Møre og Romsdal og har kost oss på alle mulige måter. Nå i helgen var det VT i Ålesund og med full scenerigg og lyd/lys tok det hele av med egen VT-sang. Det er utrolig gøy å få muligheten til å være med på alt det som skjer i de ulike kretsene, og se hvordan de jobber. Det er med andre ord ingen tvil om at vi har hatt det kjekt i Ålesund. Og ja, vi har forresten enda mer potetskruer igjen... hvis noen er interesserte!

Nå derimot tror jeg at jeg burde tatt kvelden og skal dermed prøve å finne en sofa/stol og sove/se på en serie før jeg sovner. Hurra for gratis internett på hurtigruta. Som forøvrig er Nordkapp! Gratulerer med Morsdag/Valentins/Fastelaven som var for godt over to timer siden!

Ukens Ane:
Siden Ane er mindre flink til å oppdatere bloggen sin jevnlig så fortsetter jeg bare med å skrive litt hva Ane har gjort det siste uken: Ane har spist druer(ganske mye), og spilt Ligretto. Hun har vært på Kiwi og funnet gull(både penger og potet) samt reist litt rundt i Møre og Romsdal. Hun har i tillegg syngt hele City lights sangen fordi Ingrid ikke hadde stemme når vi hadde show på SUFH!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar