lørdag 27. februar 2010

OL!

Åh. Det irriterer meg grønn at jeg ikke finner ut hva som har skjedd. Men siden det har gått en stund siden jeg blogga sist, så må jeg vel si det går bra. Jeg har vært hjemme i nesten en uke og har hatt det fantastisk. Men det skal bli godt å endelig komme seg tilbake til Oslo igjen! Det er så syyykt lenge siden nå. Men før jeg drar til Oslo så skal jeg se på CURLING-finale, henge opp klær, pakke, høre på musikk, og kose meg mens jeg faktisk er hjemme.



Guuurimalla. OL!OL!OL!OL!OL!OL!OL!OL!

6 kommentarer:

  1. E ikke super UK-badeanda "mi" i andehylla? ;P

    SvarSlett
  2. JO! Den e der. Bare ikke med på dette bildet.

    SvarSlett
  3. Wuhuu! Its back to normal!! Vesst du bare fiksa kommenteringa, that is

    SvarSlett
  4. Kommenteringa? Whats wrong with that?

    SvarSlett
  5. Annerledes det der "kommenter som", kan ikke bare skriv inn navnet.. Så må man skriv ka som står i ei sånn rute.. Fantastisk forklaring, æ veit!

    SvarSlett
  6. Nei nu har du jo fiksa det.. No worries

    SvarSlett